Negyed négy van, hullafáradt vagyok, tehát mexikói kávét szürcsölgetek, ami tele van nyomva rummal és erős feketekávéval, tehát borzalmas. De gyanítom, ez az egyetlen, ami még gondolkodásra bírja az agyamat. Anyuék persze nincsenek itthon:)

Szóval, amit ebből ki akartam hozni, az az, hogy eljött az új esztendő, egy új évtized. Háromszoros HURRÁ! Hiszen nyugodtan hátradőlhetünk, a világvége két év múlva úgyis eljön, de a mi ügyes politikusaink azt is előrehozhatják, ha iparkodnak. Arról nem is beszélve, hogy addig hatszor meghalunk, a globális felmelegedés/jégkorszak miatt (soha nem tudhatjuk, nem igaz?), a belélegzett mocsok, a gazdasági válság, AIDS, rák vagy cukorbetegség miatt, vagy esetleg elüt egy autó/vonat/busz (lehet választani) a következő percekben. De akár egy meteor is a házunkra zuhanhat, ha jól meggondoljuk.

Egyszóval drágáim, csupa fincsi dolog vár ránk a következő évtizedben is. Én mégis bizakodó vagyok (eddig is ez jött le, nem:P) és elraktam egy levelet a tíz évvel későbbi önmagam számára. Kicsit skizofrén dolog, de olyan jól néz ki a lezárt, megcímzett borítékon: 2020. január 1-re. Még azt is ráírtam: Más ne bontsa ki! Semmilyen esetben sem. Itt titokban a halálomra céloztam (újabb jele a pozitív hozzáállásomnak, de ki tudja, mikor szabadul be egy lövöldöző őrült a suliba), de nem hiszem, hogy figyelembe fogják venni. Akkor viszont égek, mert nagy kreténségeket írtam bele.

Na, ennyit rólam, a lényeg az volt, hogy mindenki tegyen csudajó fogadalmakat, próbálja meg legalább a következő két hétben csudajól betartani, legyetek csudajók és olvassátok továbbra is az én csudajó blogomat:) (Ez vicc akart lenni). BUÉK!

A bejegyzés trackback címe:

https://mesemaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr411637148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása