Hallottam róla jót is, de inkább rosszat (vagy is azt, hogy úgyse fogja senki sem átverekedni magát az összes könyvön), de azért érdekes, legalábbis számomra.

Mivel Magyarhontól távol íródott mindössze 3-4 magyar regény szerepel benne, ez mindenképpen hátrány.

Én is megnéztem, de nem kötött le nagyon. Szeretem a könyveket, de ez már túúúl sok. Arról nem is beszélve, hogy egy rakás (számomra) teljesen érdektelen könyv szerepel benne, mindegyikről hatalmas kép és egy nyúlfarknyi elemzés, vagy kritika vagy ilyesmi. Ezért nem éri meg kidobni 10000ft-ot, úgy gondolom:) Mindegy, kell ilyen is, és minek megvenni, ha egyszer elolvasható a neten?

 

Itt található a teljes lista (az irodalomkritikai elemzést leszámítva az egész mű): http://www.listology.com/list/1001-books-you-must-read-you-die

Ide pedig feltöltöttem a listát, amin azok vannak, amiknek létezik magyar fordítása, az 1001ből 627: 1001_k__nyv_magyarok_.xls

A bejegyzés trackback címe:

https://mesemaraton.blog.hu/api/trackback/id/tr141770854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása